Beboerappen FA09 Mit Hjem

FA09 Mit Hjem er appen for alle beboere i HJEM's afdelinger. Appen giver dig nem og sikker adgang til beskeder og relevante oplysninger om dit hjem og din boligafdeling.

FA09 Mit Hjem er en forlængelse af websiden BeboerWeb, som du måske anvender i dag, når du har behov for informationer vedr. din bolig. Appen gør det endnu nemmere, fordi du ofte har din telefon lige ved hånden.

Med FA09 Mit Hjem appen får du:

  • Kontaktoplysninger til ejendomskontor, administration og evt. vagtselskab
  • Overblik over økonomien i dit lejemål
  • Adgang til diverse breve fra administrationen
  • Adgang til dokumenter vedr. din bolig – f.eks. lejekontrakt

 

*OBS: Husk at slå notifikationer til når du installerer appen. Ellers ser du ikke beskederne fra administrationen eller ejendomskontoret. Du kan finde en vejledning til notifikationsindstillinger på iPhone her og på Android-telefoner her.

 

Indsend opgaver til ejendomskontoret via appen

Tjek din app for at se, om din boligafdeling allerede nu tilbyder funktionen ”Opret opgave” i appen FA09 Mit Hjem. 

Vejledning

Sådan kommer du i gang med FA09 Mit Hjem

Søg efter ”FA09 Mit Hjem” i App Store eller Google Play Butik på din telefon og download appen. Log derefter ind med de login-oplysninger, som vi har sendt til dig på brev (Kan også ses på BeboerWeb).  

Du behøver ikke selv huske brugernavn og adgangskode, fordi appen kan huske dem for dig efter første login. Hvis din telefon understøtter login med fingeraftryk, kan du også vælge dette.

Bemærk! Lad ikke andre personer se dine loginoplysninger, da appen indeholder personfølsomme data. Har andre fået uretmæssig adgang til din telefon, kan du deaktivere appen på BeboerWeb.

FA09 Mit Hjem app

Spørgsmål og svar til appen

Hvordan logger jeg ind?

På appen logges ind med samme brugernavn som på BeboerWeb. Derudover skal der anvendes en aktiveringskode, som du enten finder i det brev, vi har sendt til dig, eller på BeboerWeb.

Klik på dit navn i den blå bjælke og vælg derefter "Kontooplysninger". Her finder du din aktiveringskode ude i højre side under "FA09 Mit hjem". 

 

Appen kender ikke mit brugernavn - hvad gør jeg?

Har du selv ændret dit brugernavn på BeboerWeb, kan du prøve at logge ind på appen med dit oprindelige brugernavn til BeboerWeb. Kender du ikke dette, så kan du få det oplyst hos FA09 på tlf. 43 42 02 22.

Jeg vil gerne logge ind med fingeraftryk - hvordan gør jeg?

Hvis din telefon understøtter login med fingeraftryk, kan du slå funktionen til i appen ved at trykke på menupunktet "Profil" og vælge "Benyt fingeraftryk til at logge ind" nederst under "Indstillinger".

Min mobil er blevet stjålet - hvordan deaktiverer jeg appen på min telefon?

Log på BeboerWeb, tryk på dit navn i den blå bjælke og vælg "Kontooplysninger". Ude i højre side vælger du derefter "Deaktiver alle enheder".

Kan jeg bruge appen på min iPad eller tablet?

I første omgang er appen udviklet til mobil. Den kan godt bruges på en iPad/tablet, men fungerer bedst på mobil.

Hvorfor modtager jeg ikke de beskeder, som sendes ud via appen?

For at modtage beskeder i appen, skal telefonen være sat op til at vise notifikationer for appen. Du kan finde en vejledning til notifikationsindstillinger på iPhone her og på Android-telefoner her.

Jeg oplever en teknisk fejl i appen - hvor henvender jeg mig?

Send gerne en mail til fa09@fa09.dk med skærmbilleder af problemet. Husk at der ikke må skrives personfølsomme oplysninger i mailen.

Kontakt

Boligselskabet HJEM administreres af fællesadministrationen FA09, som holder til i Glostrup. 

Har du brug for kontakt til dit ejendomskontor, kan du se oplysninger på din boligafdelings hjemmeside. Her kan du også se, hvilke medarbejdere hos FA09, der er tilknyttet din afdeling.